Nyhedsbrev
Kvalitet og servicemål

Kvalitet

Skibby Apotek og Jægerspris Fasan Apotek er kvalitetscertificeret efter DDKM - Den Danske Kvalitetsmodel.

SERVICEMÅL
OPFYLDELSE AF SERVICEMÅL
Mål for sikkerhed Seneste måling viser
  • 50 % af apotekets kunder, kan forvente ekspeditionen påbegyndt inden for 5 min. De resterende 50 % kan forvente ekspeditionen påbegyndt inden for 10 min. Der kan dog være perioder, hvor ventetiden er længere.
  • Skibby: 86,8 % blev ekspederet inden for 5 min.
  • Jægerspris: 79,9 % blev ekspederet inden for 5 min.

Mål for sikkerhed

Seneste måling viser

  • Apoteket lagerfører apoteksforbehold-te lægemidler i 98 % af ekspedition-erne.
  • Skibby: Vi lagerførte 97,9 %.
  • Jægerspris: Vi lagerførte 96 %
  • Apoteket har højst 2 fejludleveringer pr. 10.000 receptordinationer.
  • Vi havde 0,7 fejludleveringer pr. 10.000 receptordinationer.
  • Apoteket har højst 3 fejludleveringer pr. år på dosispakket medicin.
  • Vi havde 2 fejludleveringer på et år på dosispakket medicin.

Mål for rådgivning

Seneste måling viser

  • 70 % af apotekets kunder, der køber receptmedicin til sig selv, rådgives.
  • AFVENTER RESULTAT
  • 70 % af apotekets kunder, der køber håndkøbslægemidler til sig selv, rådgives.
  • 83 % af kunderne tilbydes rådgivning
  • 70 % af apotekets dosiskunder, der selv afhenter, rådgives ved opstart samt ved ændringer.
  • 100 % af kunderne tilbydes rådgivning
  • Forsendelseskunder bedes kontakte apoteket, hvis der ønskes information.
  • Alle forsendelseskunder får et bilag med, hvor dette er påtrykt.
   
 

 

 

 

Dine oplysninger