SERVICEMÅL
|
OPFYLDELSE AF SERVICEMÅL
|
Mål for ventetid |
Seneste måling viser
|
- 50 % af apotekets kunder, kan for-vente ekspeditionen påbegyndt inden for 5 min. De resterende 50 % kan forvente ekspeditionen påbegyndt inden for 10 min. Der kan dog være perioder, hvor ventetiden er længere.
|
- Skibby: Gennemsnitsventetiden er 2,1 min.
- Jægerspris: Gennemsnitsventetiden er 2,6 min.
|
Mål for sikkerhed
|
Seneste måling viser
|
- Apoteket lagerfører apoteksforbe-holdte lægemidler i 98 % af ekspeditionerne.
|
- Skibby: Vi lagerførte 98,3 %.
- Jægerspris: Vi lagerførte 97,2 %
|
- Apoteket har højst 2 fejludleveringer pr. 10.000 receptordinationer.
|
- Skibby: Vi havde 0,9 fejludleveringer. pr. 10.000 receptordinationer.
- Jægerspris: Vi havde 0,8 fejludleveringer pr. 10.000 receptordinationer.
|
- Apoteket har højst 3 fejludleveringer pr. år på dosispakket medicin.
|
- Vi havde 1,4 fejludleveringer på et år på dosispakket medicin.
|
Mål for rådgivning
|
Seneste måling viser
|
- 70 % af apotekets kunder, der køber receptmedicin til sig selv, rådgives.
|
- Skibby: 78,97 % af kunderne tilbydes rådgivning.
- Jægerspris: 88,62 % af kunderne tilbydes rådgivning.
|
- 70 % af apotekets kunder, der køber håndkøbslægemidler til sig selv, rådgives.
|
- Skibby: 81,39 % af kunderne tilbydes rådgivning.
- Jægerspris: 93,94 % af kunderne tilbydes rådgivning.
|
- 70 % af apotekets dosiskunder, der selv afhenter, rådgives ved opstart samt ved ændringer.
|
- Skibby: Afventer resultat
- Jægerspris: 100 % af kunderne tilbydes rådgivning.
|
- Forsendelseskunder bedes kontakte apoteket, hvis der ønskes information.
|
- Alle forsendelseskunder får et bilag med, hvor dette er påtrykt.
|
|
|
|
|